Strona Główna | Forum | Zaloguj

Menu
Strona Główna
Forum
Kontakt
Użytkownicy
Ekipa strony
Grupy
Szukaj
FAQ
Rejestracja
Klan #SoH'
Klanowicze
Regulamin
Mecze
Serwer
Fragmovie
Fragmovie vol. 2
Osiągnięcia
Historia
Zaloguj


Loguj automatycznie


Rejestracja
Zapomniałem hasła
Zapomniałem nazwy użytkownika

Kto jest Online
Buttony

Strona komixu klanu #SoH', rysowanego przez WnUcZa


Batalion - jeden z najlepszych serwisów o Call of Duty



Zobacz temat - Specjalne pozdro dla klanu SoH

Odpowiedz do tematu    Forum Soldiers of Honour CoD:UO & CoD4:MW Clan -> Ogólnie o Call of Duty : UO
BadyJesus
*Przyjaciel



Dołączył: 12 Lut 2005
Posty: 536
Skąd: Mszana Dolna

Post27 Paź 2006 20:05 Odpowiedz z cytatem
 
Pisze tutaj niektórzy może już wiedzą z jakiego powodu. Otóż zamierzam zakończyć działalność w UO z przyczyn zapewne większości wiadomych, wstyd że taka a nie inna przyczyna mnie do tego zmusza...pfu wstydem jest w ogóle wymawianie tego słowa "zacięcia" pierdolone...
Więc do rzeczy - chciałem Wam podziękować za chwile i czasy i mecze i pcw które razem spędziliśmy dzięki CoD:UO. U Was prowadziłem najintensywniejszą działalność jako gracz, nauczyłem się najwięcej, uśmiałem sie nie raz że spać niemogłem...
Przepraszam Was że gdy wróciłem do UO znowu do Was nie dołączyłem tylko Was olałem i zacząłęm szukać innego klanu...może gdybym z Wami grał nie miałbym tego problemu Oczko
Tak czy siak dziękuje i życzę sukcesów macie predyspozycje do stania się najbardziej skillowym klanem w Europie tak na to trzeba czasu ale czas nie goni Was Uśmiech
trzymajta się

a tak to się zaczeło http://www.cod.mandzur.pl/
_________________


Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Moody
*Przyjaciel



Dołączył: 12 Lut 2005
Posty: 579
Pochwał: 1
Ostrzeżeń: 4

Post30 Paź 2006 21:40 Odpowiedz z cytatem
 
Płacze nigdy nie zapomne chwil spedzonych z toba Bady Smutek zawsze bedziesz moim przyjacielem Smutek ale na forum bedziesz sie udzielal? zobaczysz Bady ze bedzie tak jak ze mna Uśmiech nie pograsz kilka miesiecy i zatesknisz i bedziesz musial wrocic! Bady mam do ciebie sprawe bo wiesz jak ja konczylem grac w uo to wnuczu dal ci cd key ktory ja mialem czy jesli jeszcze go nikomu nie dales moglbys mi go dac ?Szeroki uśmiech bo bardzo chcialbym znow zaczac grac bardziej pro i wrocic do sohu a cd key piracki mnie skresla ;/ plz pomysl o mnie Uśmiech dzieki jeszcze raz za wszystkie chwile z toba nie zapomne ciebie ;] az lezka kreci sie w oku .... do zobaczenia na serwerze bady moj bracie
_________________
Nie ma nic lepszego od serii z tommyego!

Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Gold
^Moderator



Dołączył: 12 Lut 2005
Posty: 629
Pochwał: 1
Skąd: Białystok

Post04 Lis 2006 21:05 Odpowiedz z cytatem
 
Szybko wrócisz zobaczysz Szeroki uśmiech
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
szArek
~User



Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 4
Skąd: Konin

Post10 Mar 2007 23:18 Odpowiedz z cytatem
 
Bady ty odhcodzisz tak jak noname sie rozpada Śmiech
_________________
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
szArek
~User



Dołączył: 10 Mar 2007
Posty: 4
Skąd: Konin

Post14 Mar 2007 20:03 Odpowiedz z cytatem
 
hmm po dluzszych namyslach postanowilem narazie wstrzymac granie w coda do czasu nabycia nowego sprzetu Uśmiech gg
_________________
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Odpowiedz do tematu Forum Soldiers of Honour CoD:UO & CoD4:MW Clan -> Ogólnie o Call of Duty : UO


Strona 1 z 1


Copyright © 2006 - 2007 by Wilek. Powered by phpBB Group. Protected by BOWI Group